ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ

Контактні телефони:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23

ПН-ПТ 10:00-19:00
СБ-НД 10:00-19:00
(БЕЗ ВИХІДНИХ)

Прохання залишати замовлення через "КОШИК".

*Корпоративні замовлення для оплати за БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ, направляти на пошту ecommerce@arber.ua

СПОСОБИ ОПЛАТИ

На даний момент доступні наступні способи оплати товару, що замовляється в інтернет-магазині ARBER:

  • Післяплата (на відділенні перевізника "Нова пошта" або при курʼєрській доставці).
  • Оплата банківською картою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті (сервіс WayForPay - банківська карта, система "Приват24", банківський термінал).
  • Оплата в роздрібному магазині ARBER при виборі способу доставки "Самовивіз" під час замовлення (при наявності даного товару в обраному магазині).  

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

На відділення перевізника ("НОВА ПОШТА", термін зберігання 5 днів).

Адресна доставка (Кур'єр, "НОВА ПОШТА").

Самовивіз з магазину ARBER (при наявності даного товару в обраному магазині).

З урахуванням карантину і поширення коронавируса COVID-19, радимо всім клієнтам використовувати доставку кур'єром додому і оплачувати товари в безконтактному режимі. Перед оплатою посилки ви можете відкрити посилку і оглянути її вміст.

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ

Відправка по Україні здійснюється протягом 2-3 робочих днів з моменту обробки замовлення.

Термін доставки замовлення складає 3-4 дні з моменту передачі посилки перевізнику ("НОВА ПОШТА").

*Терміни доставки - ІНДИКАТИВНІ.

Доставка можлива по всій території України за винятком АР Крим і тимчасово окупованих територій.

ДОСТАВКА ТОВАРУ ПАРТНЕРІВ MARKETPLACE

На відділення перевізника ("НОВА ПОШТА", терміни зберігання 3-5 днів).

Адресна доставка (Кур'єр, "НОВА ПОШТА").

Відправка по Україні здійснюється протягом 2-3 робочих днів c моменту обробки замовлення.

Термін доставки замовлення складає 3-4 дні з моменту передачі посилки перевізнику ("НОВА ПОШТА").

*Терміни доставки - ІНДИКАТИВНІ.

Вартість доставки на відділення/адресна (кур'єр) - відповідно до тарифів перевізника ("НОВА ПОШТА").

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

При отриманні, перевіряйте цілісність посилки! У разі будь-яких проблем, інформуйте оператора підтримки ARBER в день отримання посилки!

Посилка зберігається в відділенні перевізника - 5 календарних днів (на 5-й день автоматично повертається відправнику).

У разі відсутності покупця, або особи, уповноваженої здійснити покупку, кур'єр інформує по телефону про свій приїзд за адресою доставки, очікує 15 хвилин і залишає місце доставки, повторно проінформувавши покупця по телефону.