Обмін і повернення товару при покупці через інтернет-магазин ARBER Marketplace

Умови обміну/повернення товару бренду ARBER

Ми хочемо зробити online-шопінг максимально легким і приємним!
Іноді товар може не сподобатися або не підійти за фасоном, кольором, розміром, і тд. Тому Ви ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ОБМІНЯТИ/ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОТЯГОМ 14 календарних днів після ДОСТАВКИ, повернувши товар “НОВОЮ ПОШТОЮ”.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  1. Після 14 днів з моменту його отримання.
  2. При відсутності акту на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» з вказаною причиною повернення, а також розрахункового документа, виданого покупцеві разом з проданим товаром.
  3. При неповній комплектації повернення: відсутність товарного чека, упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток і тд.
  4. Якщо товар був у використаний і не був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
  5. Обміну/поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.

Повернення замовлень, отриманних на відділенні «НОВОЇ ПОШТИ»:

  1. Зателефонувати за номером 0800-212-214 (безкоштовно для всіх операторів України) і повідомити:
    • ПІБ замовника
    • Дату і номер замовлення
    • Артикул замовленого товару
    • Номер ТТН, за якою покупець здійснив повернення товару
  2. Повідомити про причину повернення товару.
  3. Заповнити акт на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ», який був вкладений в посилку, і додатково докласти товарний чек.
  4. Дбайливо упакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати тільки в повній комплектації).
  5. Якщо товар не підійшов за розміром, кольором, фасоном і т.д., ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ при відправці через «НОВУ ПОШТУ» здійснюється за рахунок клієнта.
  6. При відправці розміру, який відрізняється від замовлення або при відправці бракованого товару, послуги доставки «НОВОЇ ПОШТИ» клієнт не оплачує.
  7. Обміняти/повернути товар Ви можете ТІЛЬКИ відправивши його «НОВОЇ ПОШТОЮ», згідно з актом на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» на адресу ARBER з якої Ви отримали посилку.

ВАЖЛИВО!

Оригінальна упаковка ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотча, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).

При виявленні даних дефектів: видимий знос, забруднений/зім'ятий товар і тд., компанія ARBER може стягнути від 10% до 30% від вартості виробу, в залежності від виявленого дефекту.

*Кошти за послуги доставки не повертаються!

Зверніться до найближчого відділення «НОВОЇ ПОШТИ» для того, щоб відправити нам товар разом із заповненим актом на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ».

Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів через відділення «НОВОЇ ПОШТИ», після отримання вашого повернення складом-відправником. Отримати гроші можливо в БУДЬ-ЯКОМУ відділенні «НОВОЇ ПОШТИ» з документами підтверджуючими Вашу особу(паспорт громадянина України).

Умови обміну/повернення товару партнерів ARBER Marketplace

При виникненні питань щодо обміну/повернення товару партнерів ARBER Marketplace, зв'яжіться з нами по одному з наступних номерів телефону:

  • 0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
  • 099 978-35-44
  • 068 343-86-28
  • 093 170-22-23

Наші менеджери проінформують Вас за умовами обміну/повернення і про те, як його оформити.
Здійснити обмін/повернення на товари партнерів в магазинах ARBER - НЕМОЖЛИВО.

Завантажити акт на повернення