Обмін і повернення товару при покупці через інтернет-магазин ARBER MEGASTORE
Умови обміну/повернення товару бренду ARBER
Ми хочемо зробити online-шопінг максимально легким і приємним!
Іноді товар може не сподобатися або не підійти за фасоном, кольором, розміром, і тд. Тому Ви ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ОБМІНЯТИ/ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОТЯГОМ 14 календарних днів після ДОСТАВКИ, повернувши товар “НОВОЮ ПОШТОЮ”.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Після 14 днів з моменту його отримання.
- При відсутності акту на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» з вказаною причиною повернення, а також розрахункового документа, виданого покупцеві разом з проданим товаром.
- При неповній комплектації повернення: відсутність товарного чека, упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток і тд.
- Якщо товар був у використаний і не був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
- Обміну/поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.
Повернення замовлень, отриманних на відділенні «НОВОЇ ПОШТИ»:
- Зателефонувати за номером 0800-212-214 (безкоштовно для всіх операторів України) і повідомити:
- ПІБ замовника
- Дату і номер замовлення
- Артикул замовленого товару
- Номер ТТН, за якою покупець здійснив повернення товару
- Повідомити про причину повернення товару.
- Заповнити акт на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ», який був вкладений в посилку, і додатково докласти товарний чек.
- Дбайливо упакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати тільки в повній комплектації).
- Якщо товар не підійшов за розміром, кольором, фасоном і т.д., ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ при відправці через «НОВУ ПОШТУ» здійснюється за рахунок клієнта.
- При відправці розміру, який відрізняється від замовлення або при відправці бракованого товару, послуги доставки «НОВОЇ ПОШТИ» клієнт не оплачує.
- Обміняти/повернути товар Ви можете ТІЛЬКИ відправивши його «НОВОЇ ПОШТОЮ», згідно з актом на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» на адресу ARBER з якої Ви отримали посилку.
ВАЖЛИВО!
Оригінальна упаковка ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотча, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).
При виявленні даних дефектів: видимий знос, забруднений/зім'ятий товар і тд., компанія ARBER може стягнути від 10% до 30% від вартості виробу, в залежності від виявленого дефекту.
*Кошти за послуги доставки не повертаються!
Зверніться до найближчого відділення «НОВОЇ ПОШТИ» для того, щоб відправити нам товар разом із заповненим актом на «ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ».
Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів через відділення «НОВОЇ ПОШТИ», після отримання вашого повернення складом-відправником. Отримати гроші можливо в БУДЬ-ЯКОМУ відділенні «НОВОЇ ПОШТИ» з документами підтверджуючими Вашу особу(паспорт громадянина України).