Ввійти на сайт
Увійти до особистого кабінету
Ввійти на сайт
Увійти до особистого кабінету
Чи можу я внести зміни у замовлення?
Зміни в замовлення можна вносити до моменту його підтвердження менеджером. У момент підтвердження замовлення наші служби вже починають працювати з ним. Якщо Ви хочете змінити своє замовлення після його підтвердження, для цього Вам необхідно буде скасувати поточне замовлення і оформити нове.
При виникненні питань щодо змін в замовленні зв'яжіться з нами по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23
Чи можлива примірка?
Примірка можлива на відділенні перевізника («НОВА ПОШТА» ). Термін зберігання посилки на відділенні – 5 днів.
При кур'єрській доставці послугою перевізника («НОВА ПОШТА»).
При самовивозі з магазину торгової мережі ARBER (при замовленні товарів бренду ARBER і умові, що обраний клієнтом товар є в роздрібному магазині). Термін резерву при самовивозі – 2 дні.
Що робити, якщо замовлення не надійшло в термін, відправлене на інше відділення/адресу?
Якщо Ваше замовлення не прибуло в очікувану дату доставки, прибуло на інше відділення або адресу, зв'яжіться з нами по електронній пошті (ecommerce@arber.ua), або по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23
Мій товар відправлений різними посилками, я буду платити за кожну окремо?
У разі замовлення товарів бренду ARBER, Ви сплачуєте фіксовану вартість відправки на відділенні «НОВОЇ ПОШТИ» в розмірі 79 грн. або кур'єрську доставку у розмірі 90 грн. незалежно від кількості відправлених накладних.
Чому моє замовлення відправлене декількома накладними?
При об'ємному замовленні не завжди товар буде в наявності на одному складі і для того, щоб не порушувати строки відправки замовлення, він може бути відправлений з різних складів декількома накладними, клієнт сплачує доставку - ОДНОРАЗОВО.
Мені не підійшла річ. Як я можу повернути її?
При замовленні товарів бренду ARBER - відправити назад товар, який не підійшов за реквізитами відправника, попередньо заповнивши «АКТ на ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ» і вказавши всі необхідні дані.
Чи сплачую я комісію за післяплату (наложений платіж) при отриманні?
При замовленні товарів бренду ARBER, комісію за післяплату (наложений платіж) сплачує компанія, клієнт сплачує тільки кінцеву суму замовлення.
При замовленні товарів бренду ARBER – ми надаємо дану послугу. Клієнт сплачує переміщення кожної позиції із замовлення на обраний магазин у розмірі – 65 грн.
*Оплата за дану послугу – НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.
Протягом якого терміну здійснюється повернення грошових коштів?
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання нами Вашого замовлення, за умови, що всі дані на повернення вказані коректно.
Додатково з питань повернення грошових коштів, Ви можете звертатися по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23
Контакт-центр:
безкоштовно для всіх операторів України
0 800 212-214 099 978-35-44 068 343-86-28 093 170-22-23Прийом дзвінків: (без вихідних)
ПН-НД 9:00-19:00
Пошта:
ecommerce@arber.ua