Питання та відповіді

Чи можу я внести зміни у замовлення?

Зміни в замовлення можна вносити до моменту його підтвердження менеджером. У момент підтвердження замовлення наші служби вже починають працювати з ним. Якщо Ви хочете змінити своє замовлення після його підтвердження, для цього Вам необхідно буде скасувати поточне замовлення і оформити нове.
При виникненні питань щодо змін в замовленні зв'яжіться з нами по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23

Чи можлива примірка?

Примірка можлива на відділенні перевізника («НОВА ПОШТА» ). Термін зберігання посилки на відділенні – 5 днів.
При кур'єрській доставці послугою перевізника («НОВА ПОШТА»).
При самовивозі з магазину торгової мережі ARBER (при замовленні товарів бренду ARBER і умові, що обраний клієнтом товар є в роздрібному магазині). Термін резерву при самовивозі – 2 дні.

Що робити, якщо замовлення не надійшло в термін, відправлене на інше відділення/адресу?

Якщо Ваше замовлення не прибуло в очікувану дату доставки, прибуло на інше відділення або адресу, зв'яжіться з нами по електронній пошті (ecommerce@arber.ua), або по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23

Мій товар відправлений різними посилками, я буду платити за кожну окремо?

У разі замовлення товарів бренду ARBER, Ви сплачуєте фіксовану вартість відправки на відділенні «НОВОЇ ПОШТИ» в розмірі 65 грн. або кур'єрську доставку у розмірі 90 грн. незалежно від кількості відправлених накладних.
*Умови доставки товарів партнерів ARBER Marketplace будуть вказані при оформленні замовлення.

Чому моє замовлення відправлене декількома накладними?

При об'ємному замовленні не завжди товар буде в наявності на одному складі і для того, щоб не порушувати строки відправки замовлення, він може бути відправлений з різних складів декількома накладними, клієнт сплачує доставку - ОДНОРАЗОВО.

Мені не підійшла річ. Як я можу повернути її?

При замовленні товарів бренду ARBER - відправити назад товар, який не підійшов за реквізитами відправника, попередньо заповнивши «АКТ на ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ» і вказавши всі необхідні дані.
*Для того, щоб здійснити обмін/повернення на товари партнерів ARBER Marketplace, зв'яжіться з нами по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23

Чи сплачую я комісію за післяплату (наложений платіж) при отриманні?

При замовленні товарів бренду ARBER, комісію за післяплату (наложений платіж) сплачує компанія, клієнт сплачує тільки кінцеву суму замовлення.
*При замовленні товарів партнерів ARBER Marketplace, клієнт сплачує комісію за післяплату (наложений платіж) за тарифами «НОВОЇ ПОШТИ».

При замовленні товарів бренду ARBER – ми надаємо дану послугу. Клієнт сплачує переміщення кожної позиції із замовлення на обраний магазин у розмірі – 65 грн.
*Оплата за дану послугу – НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.

Протягом якого терміну здійснюється повернення грошових коштів?

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання нами Вашого замовлення, за умови, що всі дані на повернення вказані коректно.
Додатково з питань повернення грошових коштів, Ви можете звертатися по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23

Що робити, якщо виникли складнощі в ході замовлення товарів інших брендів?

У разі виникнення питань щодо замовлення, повернення або обміну товарів інших брендів, Ви можете звертатися по одному з наступних номерів телефону:
0 800 212-214 (безкоштовно для всіх операторів України)
099 978-35-44
068 343-86-28
093 170-22-23